Send linket til app

Uddannelse Bøger
Forfatter: Charlie Digital IVS
9.99 USD

Velkommen til Eventyrværkstedet, et læremiddel primært henvendt til dansk og sprogfag i indskolingen.

Hensigten med Eventyrværkstedet er, at eleverne her kan opfylde relevante FFM og samtidig gives mulighed for at udvikle det 21. århundredes kompetencer; kreativitet, kollaboration, kritisk tænkning, kommunikation.

Eventyrværkstedet indeholder:

- Eventyr: udvalgte klassiske eventyr af H.C. Andersen og Brødrene Grimm m.fl., med skuespillerne Lars Mikkelsen som fortæller på dansk og David Bateson på engelsk.

- Værksted: et værksted hvor eleverne selv og sammen kan producere multimodale fortællinger og eventyr.

- Lærerdashboard: opgaver og fagrelevant viden og begreber, samt en række interaktive analysemodeller og værktøjer.

Eventyrværkstedet er udviklet med støtte fra Undervisningsministeriet, Finansministeriet og KL.